bajshelvete.

Ja, hej och välkommen till min ilska... Idag vid en gäsp framför spegeln i badrummet så såg jag det... jag har blödningar i kinderna igen.
BAJS BAJS BAJS!
Satt i telefonkö till sjukhuset men fick ge upp för skolan började... suck.
Jag orkar verkligen inte detta igen!
Vill inte vill inte vill inte!!!!!

Har varit på ganska dåligt humör sedan i morse, men gratisbio idag, Leo, den nya Fares filmen.. den var bra men sjukt ledsam! Jag grät i smyg.
Helen med tror jag, fast hon gömde sig mest för blodet.

Har pluggat en hel del idag, känns helt ok... Ledig i morogon med, så ska plugga en massa, och steka pannkakor. Mumms.
Får hoppas det gör mig på bättre humör. Annars får jag väl tröstäta, mer än bara pannkakor med glass då.. finns lite kex, pepparkakor och godis.
PARTY

Nu är jag besviken.
På allt.
Fast hade en riktigt bra kväll i går! Och har haft det bra välldans länge nu!

Och från och med idag tänker jag strunta i Muffin.
//Emma

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men vafan!

2007-12-05 @ 19:24:31
URL: http://humsibum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0