Feber

Ohnej.
Hem från boksamtalet i skolan, satte mig på sängen, la mig ner, sov i 2 timmar.
Vaknade med sjukt ont i hela kroppen och feber... inte direkt det jag behöver nu!

Ringde mamma, hon tyckte synd om mig men var glad att det inte hade utvecklats till magsjuka... ännu.
Vill hem till mamma nu... buhu. Och över jul och nyår är jag ju inte hemma alls mycket, så lär inte bli så mycket tid tillsammans då heller.
Jag gillar inte det, inte alls.
Jag borde verkligen inte åka på nyårslägret för jag borde vara hemma och ta det lugnt och stressa ner, umgås med vänner och familj. Men jag tror jag behöver komma iväg med.
Denna julen kommer, som sagt, vara den värsta i mitt liv (hittils)... och jag ser inte fram emot den alls.
Den 23 december ska vi vara hemma hos pappa och julstöka som vanligt, men den 24 kommer inte att vara "som vanligt" någon stanns... och det gör så sjukt ont att tänka på. inte heller den 25 kommer att vara som vanligt. Nej, inget kommer aldrig vara som vanligt igen.

Det har hänt så sjukt många saker i år... stora saker... dåliga saker.
Händer det något mer sådant nu kommer jag inte orka, då tänker jag flytta hem till mamma och bara sluta göra saker. Jag skulle bara trösta mig med Noah och Moltas hela dagarna... Och mamma på kvällen... Pappa varannan helg.
Men jag hoppas ju såklart att inget ska hända... bara bra saker i sådana fall...

Näh, nu ska jag kliva ur sängen, dags att kolla om jag kan äta, men först ska jag ta en alvedon.
//Emma
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tycker du ska strunta i lägret och leka med mig istället! XD

2007-12-13 @ 21:46:20
URL: http://humsibum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0