Gråt när du känner att du måste, annars går det som det går...

Ja.. jag lyckades ju hålla mig för gråt hela julafton men idag funkade det inte längre och alla känslor exploderade... jag var lixom arg, ledsen, glad och allt på en gång... tårarna sprutade.
Mammas tårar började med, och Lisas... usch.

Farmor och farfar, jag saknar er! Inget är som det ska utan er i livet....
Känns så knasigt allting... förra julen var ni med båda två, och inget verkade bli som det blev.

Idag var det då kalkonmiddag som stod på schemat.
Många människor var vi, trotts sjukdomar så alla inte kunde komma. Det var jag, mamma, Lisa, mormor, Hans, Hans bror Rolf och Hans döttrar Åsa och Marie som käkade, pratade och spelade spel...
Mycket trevligt!

Har packat klart med... oj, massa saker blev det!


Gårdagen var annars heelt ok!
Började dagen med frukost tillsammans med mamma och Hans, sedan begav jag mig mot huluäng och hem till min Linnéa! Vi spelade lite spel och hon fick en julklapp av mig :)
Efter det reste jag hela vägen till Bankeryd och hem till Alexandra!
Vi fikade och bytte julklappar och kollade på film - Mulan! Har inte sett den sedan jag såg den på BIO med pappa, haha.., men den var kul denna gången med!
Efter Bankeryd blev det hem till Josie!
Hade lite grogg-kväll typ.. jättemysigt var det! Vi pysslade och fixade, haha.. mycket experiment blev det! :)

På väg hem genom natten så höll jag på att kliva på en påkört råtta, stor slaffsig pöl på gatan.. sjukt äckligt faktiskt!


Nej, nu ska jag sova. Upp tidigt i morgon för att bege mig till Ludvika på nyårsläger!
Ska bli bövla kul!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0