Håller mig vaken

Klockan är 00:51 och jag försöker hålla mig vaken... anledningen är tvättid till kl 02.

Idag har vart en sjukt slapp dag... lämnade sängen för frukost och toalettbesök runt kl 12 och sedan gick jag inte ur igen förens kl 17 ungefär för då skulle jag och Helen gå ut och gå, och handla mat på ica.
Köpte hårfärg med, till henne och till Sara.

Sara kom strax efter 18... så satte vi igång med färgandet!
Det luktade inte för gott och ont i huvudet fick jag, men kul hade vi! Gillar er mina brudar! Aldrig att Borås skulle vart det samma utan er!

Fick med lust att göra massa saker med mitt hår och fastnade för att klippa det kortare i nacken och ha lite längre där fram...för ett lock-inferno i nacken... hum hum... tål att tänkas på!
Får rådslaga med min mammo!
Min mammo är saknad nu, vill bara hem!
Och pappo med... fast inte lika mycket, men ändå klart att jag saknar honom!
Och Nisa! Hon är verkligen saknad... måste träffa henne mera. Man ska umgås med sina syskon, även om man kanske bråkar så älskar man ju varandra... oftast.
Jag älskar min syster i alla fall.
Och jag är solt över att vara hennes syster.
Och är sjukt glad att hon ringt mig och pratat julklappar! Sa det till mamma idag, hon blev med glad att vi pratat... det händer ju inte så ofta lixom...

Nu håller mina ögon på att poppa ut så ska nog gå till tvättstugan och kolla om det inte är klart snart...
Snark.
//Emma

Kommentarer
Postat av: Fridah

sov så himla gott :)

2007-12-17 @ 01:13:33
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Malin

Hihi sötnos varför tvättar du kl 2 på natten? =P

2007-12-17 @ 10:25:01
Postat av: Alexandra

jag saknar dig!!

2007-12-17 @ 21:27:38
URL: http://palexalex.blogspot.com
Postat av: Josefine

Jag vill umgås med min Emma! NU!

2007-12-18 @ 20:45:55
URL: http://humsibum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0