illa.

Studiegruppsmöte hemma hos mig idag, folket kom kl 9... fick rätt mycket gjort... faktiskt.
Så vi klarar oss säkert!
Lisa och jag tänkte fixa resten i kväll och dricka öl och ha det gött... slutade med att vi kollade på en massa kort och pratade massa! Jättemysigt!
Så vi ska träffas i morgon med, och göra det vi inte gjorde idag...

Idag kuggade jag på min första uppkörning.
...pga att jag inte såg en 30 skylt på ett hus de höll på att göra om fasaden på... TACK jävla gubbe, tänkte jag och log stillsamt efteråt... Har bokat en ny tid nu... då ska jag minnsann klara det!

Gick hem till Sara och Oscar och avreagerade mig lite innan det var dags för Depom - pepparkakor och glögg.
Fast det blev bara pepparkakor... hehe, det fanns ingen gryta att värma glöggen i och ingen ville dricka den kall.

Gick och hämtade ut min tågbiljett hem på lördag med!
Längtar, fast ändå inte...

Trött är jag nu.. ska lägga mig i sängen och kolla på tv och mysa lite innan natten blir för sen!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vadå längtar fast ändå inte?!?! :O

2007-12-19 @ 13:29:44
URL: http://humsibum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0