Nyinflyttad

Yes!! Nu har jag flyttat!
Fullkomligt älskar min nya lägenhet, den är stor, fin, tyst, luktar gott... ja, allt som den andra inte var är denna, helt underbart!
Har fått upp allt utan 2 kartonger så det ser redan ut som ett hem... eller ja, lite kalt är det, men tavlorna ska upp!
Och måste köpa gardiner till köket... det ekar som tusan där inne nu.

Lite småsaker kvar här och där som ska fixas.. men ingen panik.

Sara och Oskar var här i går, vi kollade på Pans Labyrint, den var inte alls så bra som vi hade hoppats... man blev bara rastlös!
Men de tyckte i alla fall min lägenhet va snygg, så det känns bra! :D
Åh vad jag tycker om er!

Nu ska jag hoppa in i MIN dusch, sedan ska jag nog GÅ till knalle och köpa gardiner till mitt lilla kök, som föresten inte är så litet... hehe.
Sedan ska jag laga mat! I MITT KÖK, PÅ MIN RIKTIGA SPIS
Åh, himmlen finns!

Det är föresten andra december, och första advent, JULMYS!
Har tänt mina ljus här och lyssnar på julmusik. Underbart!

Paneldebatten i fredags gick bra föresten, kul var det tillockmed!
:D jag fick GODKÄNT! wohoo.

Och jag har fått två mail i veckan!

//Emma the muffin!

Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS till lägenheten gumman! :D
Jag kommer och tittar och myser med dig nån kväll! :)

2007-12-03 @ 18:55:08
Postat av: Kaos

Hihi, du är sötast! ringer dig nog snart..

2007-12-03 @ 20:50:26
Postat av: Emelie

haha visst är Pans Labyrint så himla konstig.. hade förväntat mig mycket mer av den! Bra att du trivs kära du!
puss

2007-12-04 @ 14:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0