Beslut

Dagen och natten har varit tid för många stora beslut i mitt liv.
Både för frågor som sker nuet, och frågor som kommer att ske i framtiden.
Käns skönt... men misslyckas jag kommer jag att må sjukt dåligt tror jag. Men jag hoppas att det kommer att fungera. Annars hade jag nog inte tagit besluten.

Drömde en fantastisk dröm i natt. Allt var fint och underbart, jag var älskad och älskade. Helt sjukt jobbigt att vakna och inse att det inte var så... smärta i hjärtat igen.

Har lekt med Noah idag med... han är mysig!
Satt på golvet och han klättrade på mig och sprang omkring och skuttade.

I morgon ska jag, efter skolan, gå och köpa lim och paljetter till ett framtida projekt, får se om det funkar! Lite spännande... Ska kolla efter julklappar med! Har inte så übermycket tid till det när det närmar sig jul...

Ont i magen och trött

Tvätt och tankar

Inga mail idag heller

En helt vanlig söndag faktiskt!


//Emma - no muffin today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0