En dag med "mamma" och "pappa"

Idag hade vi bara en föreläsning, började 13 så sov länge och väl.
Jag tykcer om att börja sent, för då hinner jag äta massa medecin innan så magen inte gör ont, jipppie!

Efter föreläsningen gick jag och Sara och mötte Oscar vid ICA, handlade lite mat, sedan gick vi o fikade på viskan, mumms! Älskar de varma kycklingbaguetterna, så tvingade dem att med köpa. Men de var nöjda!
Ni är min familj nu, de har delad vårdnad om mig ;)
Sedan gick vi och frågade om musikaffärer, och det finns tydligen bara en, och den låg utanför centrum.. Knäppa stad!
Men vi ska ju till Ullared på fredag, allt löser sig där ;)

Efter lite irrande gick vi hem till dem.
Vi spelade lite jag och Oscar, och Sara sjöng med i min låt "sorry". Den börjar sätta sig bra nu! Kommer bli kända vi två! :D Och vi har ett namn nu, som jag klurat ut! I'm gooood! EQUΛLITY ska vi heta!
Fast vi behöver en trummis och en basist... Så om du läser detta som spelar trummor eller bas och är hyffsat bra så komentera!!

Och Oscars blogg: http://oscarleander.blogg.se/

Sedan blev det monopol, Oscar utklassade oss typ... suck.
Och pizza blev det med, fast utan pommes, för de glömmde typ det... och vi kollade inte förens vi kommit hela vägen hem, klantigt.
Film blev det med, Surf's Up! Den va redligt bra! Typ dokumentärstuk, jätterolig! Jag blev glad av den, massa!


Så gick jag hem, innan jag somna i deras soffa... haha.
Myste lite med Noah bebisen, han är helt underbar... han lyssnar och förstår allt. Så nu har jag ventilerat allt jag behöver om kärlek och vänskap och hela kittet Skönt!

Men saknar min man, kom hit snälla.
//Emma - the music-muffin!

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0