Sjuk, igen.

I går hade vi tentafest hemma hos Sara, nu firade vi ju inte att vi fått godkännt, för det tror vi inte vi får, utan att vi faktiskt GJORDE den.
Jag var där tidigt och färgade Saras hår med! Det blev inte så jättebra... inte lätt att gå från blond till brunett på en hemmafärgning så vi ska färga en gång till snart igen.
Men hon va fin ändå! Lite för silvrig bara!

Så kom Helen och vi käkade hemkörd pizza.
Lite fiasko var det, tog över 1½ timma innan den kom.. vi var hungriga som vargar!

Men kul hade vi där på kulan.
Lite jobbigt faktiskt... kulan alltså.
Nu ska ju Helen med flytta dit, när jag flyttar upp till henne... surt. Kommer inte bli att jag orkar åka fram och tillbaka så som jag kan göra nu... Men vi får se. Malin, Sara, Oscar och Helen finns där... och jag på andra sidan staden.
Får bli jag och Noah som festar i stället.

Jo men för att fortsätta gårdgen...
...Vi körde singstar, as always! Fy va kul det är. Helene vann över Oscar, vilket hon kommer leva otroligt länge på! Haha, bra tjejen!

Jag började få ont i huvudet runt singstar och när vi gick ut på stan började jag må illa och svettas. Sjukt skummt och Helen blev arg för hon ville festa.
Men jag lämnade dem och gick hemmåt, och tur var väl det...
... bättre att spy på gatan än på krogen!
Hann spy 3 gånger på ca 150 meter.
När jag kom in i min lgh började jag tänka på om jag kanske borde ringa mamma och säga att jag är sjuk men vad skulle hon kunna göra?
Spydde en gång på vår äckliga toalett med, höll på att spy för att det var äckligt men tänkte att det var dags för en skärpning. Så tog med min lilla skurhinken in och placerade den strategiskt brevid sängen, hämtade ett glas vatten och trillade i säng.
Vaknade kl 7 och mådde apa igen, men spydde inte.
Kollade tempen och mycket riktigt så hade jag feber, tog en tablett och sov till 11
Åt en tallrik müssli, mådde illa igen.
Så ringde Martin, han var med sjuk... så då behövde jag inte känna att jag skulle inbilla mig att jag var frisk så jag kunde träffa honom. Så nu fick han känna att det var hans "fel" att vi inte träffas... Inte snällt av mig, men så blev det bara... För jag tror inte han förstod att jag inte kunde. Men men. Inte hela världen antar jag.

Sedan har jag sovit, druckit vatten, sovit, druckit vatten, sovit...ja ni fattar.
Så har denhär dagen gått och OJ vad mycket jag har gjort. Inte.

Nej, om jag ska sova igen kanske.

//Emma - the muffin who is never going to be healthy!?


image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0