Sunday a good day!

Japp, i går var det söndag!
Kyrkan på morronen, sjöng så halsen dog, nästan.
sjukt bra gudstjänst var det, massa skratt och gråt... helt fantastiskt bra. Tonårsgudstjänst var det, vara tonåringarna som höll i allt.
Temat för dagen var Tro Hopp och Kärlek.
Mamma var också med, hon blev alldeles känslosam så vi kunde inte stanna och fika för hon grät så mycket.. hihi, lilla mamma! Så vi åkte till Stallkvart och shoppade antik, mys. Jag köpte en svart vas med lite bluppar i olika färger... Kommer passa gött i nya lägengheten, när jag nu får flytta in... suck.
Skulle ju ha fått flytta in nu i helgen men de "hade glömt" att den 1:a va en lördag så då, enligt kontraktet, får jag inte flytta in förens på Måndag... vilken ställer till en massa problem. Men min nya Bo-värd försöker få tag på han som bor där nu och prata med honom eftersom de lovat mig... så... hon ringer förhoppningsvis när som hällst.

Akut systersaknad fick jag i går kväll med.
Vi kanske inte kan baka pepparkakor tillsammans i år.. surt surt!
Hon är bäst systern.. ska nog försöka hälsa på henne någon gång efter julen! Kanske träffa de andra Norrköpingsborna med, vore kul!
Men min syster är bra, mycket mycket mycket bra att ha! Längtar tillbaka lite till att man va liten och lekte... och åkte pluka. Det var det bästa!
Eller kanske när man lekte i halmen i Nävraverke... Fast Lisa fick en jätteäcklig och stor spindel på sig en gång, efter det blev det aldrig lika roligt igen.

Näh, nu ska jag börja med pluggandet på allvar.

Är trött men på välldans bra humör!

//Emma - a tired muffin

Kommentarer
Postat av: Nean

Pulka på Åbacken is the shit!

2007-12-03 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0