Vad hände med tystnad på biblioteken?

Dagens stora fråga...
Jag har nu, två dagar i rad, suttit på skolans blibliotek och pluggat för at få lite lugnt och tyst omkring mig, och även kunna hitta allt jag behöver...
... men det gick inte bra!
Folk är inte tysta för ett öre! Helt galet, folk skriker och skrattar och diskuterar allt annat än tyst. Välldigt irriterande! Speciellt när man är inställd på att det ska vara tyst och lugnt!
Får gå till stadsbiblioteket i stället... det är nog tystare där!

Men idag har jag i alla fall hittat lite fakta till min paneldebatt, tur det.
Och i kväll ska jag plugga med Sara, vi ska va samma "roll", känns bra... Har lite panik inför debatten, gillar inte sånnt... speciellt inte när man inte är helt insatt i ämnet, och inte vet hur hårt behömningen ska gå till.
Är ju MBO som examinerar så man kan inte gissa heller, hon kan va supersnäll ibland och jättejätte sträng ibland. Så vi får se hur det går, bra hoppas jag! hehe.

Och nu skickade Dalle denna länken till mig:
http://www.aftonbladet.se/jonkoping/article1342818.ab
Illa... men är man dum så är man!
Jag skulle aldrig änns våga gå in på ett ställverk tror jag inte...!


Jaja, nu ska jag snart packa ihop alla mina saker för att bege mig till "Glasburen" där Depom har möte...
Gillar Depom, man känner sig sedd och viktigt, oftast i alla fall... inte förrförra gången, kunde lika gärna varit osynlig kändes det som... men men. Ser fram emot dagens möte i alla fall!


//Emma - the quiet muffin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0