Chokladsug.

Idag var det VFU-områdesdag.
Trevligt antar jag...
Fast jag trodde ju att det var i går...så kom försent till praktiken... typiskt.
Efter VFU-områdesdagen gick jag och Denise ner på knalleland och käkade.
Hon är snäll och trevlig! Vi pratade om idrott och om EX... mycket underhållande!

Intervjuade min handledare idag med, hon är trevlig! Fast lite svår ibland, men tycker om henne.
Efter intervjun gick jag till knalleland igen och köpte ett hopprep, topz, 3 chokladkakor, en döskalleväska och en julklapp.
Eller rättare sagt en julklapp som ska delas upp till flera... älskar sånnt....att ge sammalikadan fast inte.


Nu har jag ätit upp en av chokladkakorna... försöker låta bli de andra men är sjukligt sugen på choklad idag!
INTE BRA.

Pratat med Martin med, vi har "skypat" via msn, haha.
Finns en "skicka ljudmeddelandefunktion"...den utnyttjades grymmt.

Nu pratar jag i telefon med min far.
Lilla pappis, han är oroad över min flytt... sötis.
Han har det inte lätt nu stackarn...

Jag ska få älkgöttbullar i julklapp, färdigrullade och stekta :) hihi

<3 idag.

Nu sova!
//Emma - the muffin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0