Helgen som varit

Denna helg har jag hunnit med mycket!
I fredags var det vi i Depom som hade hand om Kårpuben!
Var där från 18-03! Ganska jobbigt, men väldigt väldigt roligt!
Sara, Oscar och Helen var där och festade lite, sedan fick Sara gå hem med Oscar :P haha
Väldigt kul, men jobbigt för Oscar bakom folkan...

Lördag kom för fort...
... men det gick bra ändå. På dagen så var jag och Helen på Lundbyvallen och kollade OPUS när de spelade innebandy... det gick inte så bra för dem med det var jättekul!
Malin var Coach! hihi

Vi sprang lite på knalleland med och jag köpte två skålar till min lilla kanin!
Han är världens sötaste! Noah heter han... fin.

På lördagskvällen så åt jag, Helen, Sara och Oscar kinamat och så kollade vi på film - En prinsessas dagbok 2
Mysigt var det! Tills vi kollade på sånnadära läskiga "popups" på datorn...
...Så jag fick hålla Helen i handen hela vägen till busstorget!
Lättskrämda barn, det är inte lätt!

Söndag och jag kom ihåg att ställa tillbaka klockan 1 timma! - mycket stolt!
Jag pluggade, städade och fixade.
Sedan var det dags att sätta mig på bussen för att åka till Göteborg!
Jag och Emelie skulle nämmligen kolla på Winnerbäck - vilken man!!
Han är ju helt fantastisk!
Men vädret i Göteborg var allt annat än bra.. och allt var stängt eller proppfullt av fotbollshulliganer!
Göteborg vann ju.. eller hur Emelie? ;)
Men vi hade det kul och mysigt!

Tåget hem var lugnt, trotts allt!
Det var en hulligan som gick ur tåget för att läsa på tidtabellen...o då åkte tåget...
Han blev galen och ensam kvar på perrongen! hihi.
Jag skrattade, men tyst för mig själv.
Sedan höll jag på att somna hela vägen hem, men höll mig vaken.

Strosade genom ett mörkt och folktomt Borås, hem till min Noah.
Han ville ut o springa lite så det fick han.
Sedan gick jag o la mig... sov länge.


Idag är jag om möjligt mer förkyld... Hes och hostar mera.
Jobbigt är det!
Men har beställt en ny kamera! Så är lite glad ändå!


//Emma - a hoarse muffin



Kommentarer
Postat av: Nillea

Din lilla kanin är ju helt sjukt söt ^^
(\/)
( . .)
c(")(")

2007-10-30 @ 15:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0