KLANT!

Idag har jag gjort det igen.
Mitt himmlans klant.
Inte nog med att min handled är allmänt störd så har jag ju såklart lyckatsskada mig lite till...

Filmkväll hos mig idag.
Sara och Oscar kom först, vi tjöta lite sedan ringde Helen då va hon utanför, jag sa koden och klev in.
Så fortsatte jag och Sara tjöta och så glömmde jag bort Helen utanför dörren.
När jag kom på det så sprang jag ut i korridoren och bort mot dörren, men så satte jag handen mot ena väggen när jag sprang...
...det är typ struktur/vävtapet...
...målad i flera lager vit hård färg...
... nu har jag två feta äckliga och blödandes hål i min hand.

SMÄRTA.

Så nu har jag Ludde-plåster och aj aj.


Vi kollade film, käkade godis, och jag sprang och tvättade lite mellan varven.
Så nu har jag byxor igen :D hehe
Fick ha kjol idag bara för att alla brallor va skitiga.

Men nej, nu ska jag sova snart.
Har examination på styrdokumenten i morron, vi ska spela teater och sjunga en sång!

/Emma - a muffin with two holes in it's hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0