Knasig dag!

Idag har det varit en sådan där knasig dag, igen.
I morse vaknade jag, glad och pigg!
Sedan tränade jag med Sara och Oscar på badet...simmade i 30 minuter...
Efter det gick jag hem till mig.
Blev helt sjukt trött och opepp.
Kollade almanackan.
Farfar skulle ha fyllt år i fredags...
...grät.

Sedan började jag må illa.
Blev tröttare, ledsnare och grät mera...
Så grät jag ett tag...

Ingen av de jag försökte få kontakt med svarade...
tack för att ni ställer upp lixom.

Fick tvinga mig på Alexandra och Jonas via msn.... jippie för dem, fick mera skuldkänslor än vad jag redan hade.
Men det hjälpte nästan...

Mamma ringde tillbaka med, men det hjälpte verkligen inte... hjärtlösa människa som verkligen inte förstår hur jag känner mig, eller vad jag menar... och du ska vara min mamma?

Så kom i alla fall Oscar och Sara hit, sedan gick vi på bio.
Stardust såg vi, den var mycket bra!
Efter så skulle vi käka på Donkan, men det lukta spya så vi köpte med hem till mig i stället.
Så nu har de precis gått hem.
Precis innan de gick lekte vi med mina mössor... ja... knas.
Ni är typ min nya familj!
Älskar er!


Nu är jag trött...

Vill bara säga att min nya liv börjde trappas upp idag!
Jag har både tagit medecin OCH tränat, det ni!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Hanna

härligt :)

2007-10-21 @ 00:31:37
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0