Korvare

Idag har jag ätit min första korvare någonsinn.

= En hambugare med soyakorvar i stället för hamburgarköttet.
Mycket fiffigt!


Har massa ont i handleden idag igen...
Dumma den!

Annars har jag inte så mycket att säga om dagen... har pratat med pappa i telefon, han bor i sommarstugan och jagar älg... min farbror ligger på sjukan igen...
Har pratat med martin i telefon idag. Det behövdes! Saknar honom nått sjukt!

Slutat tänka idag, låtsas vi.
Jag måste verkligen försöka tänka på annat men det är inte lätt! Jag vill på ett sett, men på ett annat så vill jag verkligen inte.
Vill inte släppa taget.

//Emma - empty.

Kommentarer
Postat av: Aida

Soyakorvar? men det kan väl inte vara särskilt gott?

2007-10-09 @ 22:26:23
URL: http://ghabby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0