Kvalitetstid med Sara

Idag var sista dagen på första VFU placeringen, mycket sorgligt.
Precis när man börjat komma in i det och lärt känna barnen, så ska man sluta... ganska dummt!
Men fick jättebra omdömme och min handledare sa att hon verkligen trodde att jag skulle passa som lärare, och det känns väldigt bra för har tvekat lite nu de sista dagarna...
Eller ja, inte på läraryrket så, men utbildningen och tiden i mitt liv och sådär...så har inte fått så mycket gjort...
Men fick i alla fall tag på min handledare för nästa vecka, börgar 9.30 på måndag, värsta sovmorgonen ju! hihi.
Hon verkar i alla fall jättetrevlig och det ska bli roligt!
Men vet inte hur gammla barnen är ännu... det märker jag väl på måndag.

När jag kom hem så satte jag mig vid datorn en stund... sedan gick jag ut och hoppade hopprep i stadsparken, det var jobbigt för det va kallt så lungorna blev helt skumma, så nu har jag börjar hosta...typiskt!

Så i kväll har jag vart hemma hos Sara och Oscar, vi kollade tv, käkade mat och sjöng singstar.
SÅ sjukt kul med singstar! :)
Jag äger...eller, Oscar äger oftast...sedan jag!
Det var jättekul i alla fall, tycker om att vara med dem! Jag blir glad i hela mig.

I morgon börjar mitt nya liv.
Vi (jag, Sara och Oscar) ska gå och simma... och jag ska börja ta mina medeciner igen så jag mår bra!
Smart va?
Det tycker i alla fall jag, och min mamma... ringde henne nyss, det uppskattades inte så mycket för hon hade precis laggt sig...men men, så är det när man är mamma, man får ta och offra sig lite!

Nu ska jag i alla fall ta och krypa ner i sängen och gosa... kolla tv och hoppas att nattens drömmar blir lika underbara som drömmarna har varit hittills denna veckan!
Och jag hoppas att drömmarna ska bli mer än bara drömmar...
Men det vet vi inte förens om ca 90 dagar... SUCK!

//Emma - almost muffin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0