Måndag

Ja, idag var det en typisk måndag.
Jättejobbigt att gå upp på morgonen, men hade sovmorgon som tur var!
Första dagen på Nyckelpigan idag, 2-5 åringar! Så sjukt söta och mysiga!

Slutade vid 15.30 ungefär och då tog jag mig en promenad hem, det tog ungefär 40 minuter.
Väl hemma blev det te och äggmacka för att bli varm!
Inboxen var full, tyvärr måste jag nog säga.
Så... nu är nog romantiken över, innan den riktigt hinner börja.
Jag vet inte om jag är ledsen eller inte, det känns mest konstigt!

Så har jag bråkat lite med mamma med, tycker att hon borde stötta mig mer än vad hon gör men hon tyker jag är mesig...Jippie.

Men i morgon ska jag träffa Malin!
Vi ska nog kolla en film och äta godis... Mys!

Nu te och plugga.

//Emma - a very lonley muffin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0