Pink Ladies - tacokväll!

Hej kära dagbok...eller...ja.
Idag har vart en sjukt slapp dag!
Pluggat en massa iof men det va rätt gött...flöt på ganska bra!
Var på banken med, mitt kort har lagt av, vet inte varför.. Men nu ska jag i alla fall få ett nytt!

Tacokväll med Pink Ladies hemma hos Helen idag!
Jättemysigt och gott blev det!
Och glass till efterrätt... ja, det var min idé, älskar glass!
Jag, Sara och Malin gick sedan hem, gick förbi en jätteläskig kille som gick med en tändare och sa nått till Malin... Vi började nästan springa..hihi
Sedan gick vi hela vägen och pratade om läskiga saker..haha, inte så smart kanske!

Meen... nu ska jag sova
Praktik i morgon igen! - snark.

//Emma - a muffin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0