Suck på Swebuss

Japp.
Idag hade vi styrdokumentsredovisning/examination.
Vi va skiiitbra! :D
Fick såklart godkännt

Så skulle jag, Sara och Oscar ta oss till JKPG.
Bussen var 30 minuter för senad och ingen visste någonting.
Sedan kom i alla fall buss 720 till Norrköping, vår buss skulle heta 830 Stockholm, men jag frågade chaffören om han visste vart den buss vi skulle åka med hade tagit vägen, att den var 30 minuter försenad.
Han sa med en ilsk ton: "Men det står ju på bussen att det är denna"
Jag: "Neeej."
Han: "Jooo! neeej...det gjorde det visst inte"

Så vi gick på.
Fick inte sitta brevid varandra som vi hade hoppats, bussen var verkligen packad.
Så packad att en fick offra sit att stå/sitta på huk i gången för att en tant inte hade sittplats till Ulricehamn.
Det var galet.

Nu är jag hemma hos min mamma.
Moltas är såå söt! Han är MIN kisse. Ingen annans...! Han pussas och följer efter mig hela tiden.
Sötboll.

Har mensverk och mår PISSILLA.
Ska kolla på Shrek 3 och sova nu.
Godnatt!

//Emma - No muffin today, but maybe tomorrow!?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hur i herrans namn kan man boka ståplats på buss?! Och hur i hela friden kan busschauffören tillåta att ha någon stå/sittandes i gången? Det är ju farligt. Och tanten, erkänn att det var en snorken jävel?

2007-10-13 @ 06:49:29
URL: http://humsibum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0