Svårt

Helen och jag pluggade/åt idag. På viskan.
Det var mycket trevligt!

Efter skolan var det Depom-möte, med trevligt!
Längtar tills i morgon, för då ska jag till Jönköping.
Ska fika med min Alexandra! Ska bli så skönt... saknar henne verkligen! Vi behöver varandra för att överleva!
Sedan torsdag så ska jag till Malmö, ska träffa Annelie och kanske Jonas. Det ska med bli kul.
Fredag-söndag ska jag befinna mig i Helsingborg hos moster och mormor.
Söndag kväll ska jag äver besöka mina härliga tjejer på kören! Saknar dem!



Nu är allt bajs.
Älskade sluta va sur och kort mot mig! Jag klarar det inte!
Älskade kom till mig och säg vad du vill... vad du vill ska hända.
Jag vet inte vad jag vill, och det gör mig galen! Många tårar idag... igen.
Varför ska det alltid vara så svårt!?

Ge mig en riktigt man... här och nu.

Nej men han befinner sig långt bort och jag har ingen aning om vad han tänker och känner längre...allt i mitt liv är bajs och åt helvete. Jag vill inte mera! Tänker sälja min kropp åt högstbjudande och låtsas vara lycklig... Inget verkar fungera för mig. Jag vill bara skrika. Varför finns jag när allt går emot mig?


//Emma no muffin, and never a muffin again!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Snart, snart ska vi leka :)

2007-10-05 @ 23:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0