Tillbaka i skolan

Jaa, idag var det dags att gå till skolan igen!
Gruppen var som vanligt :) kändes skönt!
Alla hade lite smått panik inför fredag men vi kommer nog kanske klara av det ändå... kanske.

Var i alla fall och hämtade ut Littsem. 2, 3 och 4...
HADE GODKÄNT PÅ ALLA! Så sjukligt bra!
Är stolt över migsjälv!

Nu har jag precis pratat med Martin, han kommer hit i helgen! Ska bli kul!
Vi ska kanske ut en kväll med.. eller på Bio eller nått.
Ska i alla fall bli kul.. alldeles för länge sedan vi sågs, och alldeles för mycket som har hänt sedan sist...
Och på tal om att det är mycket som hänt så vet jag inte vart min pojk är... Inte hört nått på länge, men sist jag hörde något så var det bra!
Så det känns ju inte helt utan hopp nu...

TENTAPLUGG.
Lite stressad måste jag erkänna, fast orkar ändå inte råplugga.
Får ta det som det kommer, man får ju göra om den 4 gånger...hihi.

Nej.
Nu ska jag sova, snart... och pappa ska ringa med.

//Emma - a tired muffin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min kära kusin Johanna säger att de inte ens får ha begränsingar på hur många omtentor man får göra :-O
Det får de bara om de ska lägga ner utbildningen, och det är kanske itne helt aktuellt att lägga ner förskolelärarutbildningen...
Så jag tror det är fusk at säga att ni bara får göra om 4 ggr!!

2007-11-04 @ 16:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0