En konstig dag

Jag vaknade i morse med en brud vid min sida, haha!
Jag blev lite chockad först, men bitarna föll på plats när jag såg vem det var!
Linnéa min Nilléa!
Gårdagen var kul! Förfestandet höll på lite väl länge tycker jag nog, och surt på trädgårn när det va ett band där och spelade, de var ju bra! men hade häldre haft musik och olika låtar... Efter trädgårn var vi hungriga så vi gick o köpte mat, sedan följde vi Sara, Oskar och Markus Fritz hem till Oskar och Sara. Vi sjöng roliga låtar och skämmde ut oss för staden, men vem bryr sig?

Vi gick upp runt 11, åt frukost, gick en liten sväng på stan, sedan var det dags för min vän att åka hem... Det var tråkigt.

Jag gick hem, satte mig på sängen, la mig ner, somnade.
Vaknade, åt, kollade på fotbollen.
USA - Eng (tjejerna alltså...)
Hejja USA (!) de vann med 3-0
Så bäddade jag med rena, nya lakan i min säng.. så nu är det kossor överallt! De är söta... Efter jag bäddat hade jag tänkt äta, men det var mycket mysigare att krypa ner i sängen och gråta...
... Josefine fick lyssna på mig lite när jag beklagade mig, förlåt, men det var skönt att få ut det lite!
Idag har jag packat ner en pärmar och sådant i en kartong.
Insåg att jag inte kommer vara hemma så mycket framöver, så det är lika bra att packa ner skiten när man har tid, så jag slipper stressa när det är dags! För det vore jobbigt.
Jag har faktiskt pluggat idag med, känns sjukt duktigt.

Fick bekräftelsemail på Winnerbäcksbiljetterna idag med, "redan" beställde dem i onsdags tror jag det var.. Men nu är det bestämt! Jag och Emelie Lindh ska gå på Winnerbäck! Det kommer bli bra!

Har pratat med min Alexandra idag med, saknar henne! Vi ska nog ta en resa över nyår! Ska bli sjukt kul!
Hon är värd en resa med mig ;)
Älskar dig gumman! Vi har det inte lätt alltid, men tillsammans är vi starka!
Nu har jag precis ätit McDonaldskvällsmat, usch vad äcklig man är! Men det var sjukt gott med Coca-cola!
Vattnet här i Borås smakar bajs! Det är inte drickbart alls!


Jao, idag har jag bestämt mig för att ta dagarna som de kommer.
Vilket har resulterat i lättnad och många tårar.

//Emma - no muffin at all...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0