För gammal plopp

Denna dag har gått fort förbi, men inte bekymmersfritt, tyvärr.
Vaknade 11 och var toppenpigg! Började städa min lägenhet eftersom det var en tjej som skulle komma och kolla på den. Så kom jag på att jag kanske skulle städa toan och duschen med, så det gjorde jag.
Sedan åt jag frukost... fil, müssli och banan. Gott var det.

Så pluggade jag lite... typ. 5 sidor...

Efter att tjejen vart här så la jag mig på sängen, satte igång datorn och började leta resor. Jag och Alexandra ska ta en resa innan, under eller efter jul! Vi vet inte vart och när, men vi vet at vi ska!

Idag har jag tänkt en massa med, ohnej.
ALLT är rörigt i min hjärna... men det går nog över snart hoppas jag! För såhär kan det inte fortsätta, då kommer jag att explodera! Jag kan inte ha egna problem samtidigt som jag måste lösa alla andras!
Några kortfattade irriterande tankar:
  • Problem löser sig inte av sig självt!
  • - 10 kg är svaret på allt
  • Jag är inget för dig
  • Build me up to brake me down
Var på pressbyrån med... köpte en glass, och för gammal plopp! Den är SJUKT äcklig och missfärgatd.. ska man reklamera kanske?
Det vore rätt kul...!
Ska se vad som händer... I'll let you know.

Just nu vill jag bara försvinna bort till en plats där ALLT är roligt och lättsamt, att slippa tänka och vara seriös... Men har lärt mig att det inte finns någon sådan plats. Så jag ska skapa en.
Jag ska, från och med nu, tänka på ALLT jag gör, jag ska räkna points/kalorier och allt vad man nu kan räkna, jag ska tänka två gånger, minst, när jag skickar sms, jag ska läsa mellan raderna på ett possitivt sätt på dina mail, jag ska inte hata mig själv, jag ska bli lycklig.
Efter att ha tittat på två amerikanska klassiker Date Movie och John Tucker Must Die klarnade mitt liv.
- Man blir inte lyckligare än vad man gör sig.
Så nu ska jag FAN bli lycklig!


//Emma - were is the muffin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0