Oj, en sådan dag.

Vaknade med ett ryck 08.25
Börjar skolan 08.30
Jag hade stängt av väckarklockan och satt på Tv, och somnat igen...
Helen ringde 08.33 och frågade vart jag var... Och då hade inte föreläsaren kommit ännu.
Jag flög fram och tillbaka på mitt rum och satte på mig kläder och borstade tänderna samtidigt innan jag sprang till skolan.
Jag tror jag var framme 08.55 och precis när jag satt mig så kom föreläsaren! Snacka om timeing!
Föreläsaren var inge vidare bra, lite för.... vimsig typ.

På lunchen var jag hemma och lagade chili-con-carne. Det blev starkt men gott!

Så sprang jag tillbaka till skolan igen.
Denna gång var både jag och föreläsaren i tid, och vilken föreläsare sedan! Bästa hittills! Tyckte verkligen om hennes stil och att hon tog upp sådant som hänt henne under hennes tid som lärare.


Depom (pedagogernas festförening) hade möte kl 16.00.
Det gick bra, vi pratade lite om den stora festen som är 28-30/9 och om att vi i Depom ska ha tröjor med vårt tyck på, och våra heta overaller.
(Varning för jätte-bebisar alltså!)

I övrigt har dagen varit mest skumm... Vill sova, gråta och skratta. Gärna samtidigt.
Och hungrig är jag med, även om jag nyss ätit.
Det är inte bra att äta när man inte har något att göra.
Men... nu ska jag sova, gråta och skratta, och äta.

over and out
//Emma - no muffin today.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Snacka om att ha tur där! Och chili-con-carne rockar stenhårt! Det ska jag nog också göra nåndag. Tack för tipset! Haha :D

2007-09-18 @ 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0