Pannkakor och glada nyheter

Den här dagen började så dåligt det går.
Somnade kl 04 ungefär, så när klockan ringde vid 07.15 var jag inte redo att gå ur sängen, så det gjorde jag inte. Ställde om klockan och gick till föreläsning nr 2.
Helen the evil one berättade att första föreläsningen handlade om boken vi läst/ska ha läst till litteraturseminariet i morgon... typsikt!
Men den andra föreläsningen var med bra, eller...föreläsaren i alla fall. Tycker om henne! :)

På lunchen gick jag och Helen till snack för att äta lunchbuffé.
Mätta och goa blev vi!
Vitlökssåsen de har är helt sjukt god alltså! Mumms!

Idag fick jag även glädjebeskedet att världens bästa Linnéa kommer hit till mig i morgon! Det ska bli så kul!
Inte träffat henne på länge nu...
Så det kommer ni få läsa mer om :)

Jag sprang ner på stan med... köpte leggings, strumpor och en jättesöt tröja! Cruisade fram mellan regnskurarna tills jag gav upp. Hade på mig mina vinterstövlar, OJOJ va skönt det var!

Men nu ska jag steka mig lite pannkakor! (för att fira ett mail i inboxen)

//Emma the muffin!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag vill också komma på besök snart :'( Haha

2007-09-20 @ 17:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0