Partyparty!

Nu har jag pluggat nog för denna veckan! haha...
Litteraturseminarium 3 idag, gick bra tror jag.

Höstmarknad i Borås idag, Lisa och jag var nere lite på lunchen och kollade. Hon köpte en Homer-tröja till sin pojkvän, och jag hjälpte henne välja.
Så var vi hemma hos mig och kissade innan vi begav oss tillbaka till skolan. Lisa höll på att dö när jag demostrerade min ventilation för henne... hon trodde jag överdrev, men så fel hon hade!

Nu har jag precis ätit
Ska till skolan på förfest kl 18 i min otooligt heta overall! haha!
Fest hela helgen...!
Ska bli jättekul. Behöver tänka på annat ett tag!

Så, nu ska jag fixa mig lite.

//Emma the party-muffin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0