Så tänkte jag med blogga...

"Alla andra gör det ju"

Det är min största motviation till att börja blogga. Inte så stakt kanske, men det duger för mig!
Så.. Här kommer ni få läsa om mig, vad jag gör, tycker och tänker. Vilket kanske kan bli intressant... det märker vi!


Värt att veta om dagen:
JAG HAR FÅTT NY LÄGENHET! (äntligen!) En etta, 46.6 kvm, ca 10 minuters cykelväg till skolan... Perfekt! PLUS att den är nära Helen, och Helen är bäst! Vad skulle jag göra utan henne!?
Nu blir det motion och myskvällar kvinna!

Skolan var hyfsat ok, jag gillar gruppsykologin, men inte Kunskapen! Den gör mig förvirrad!
Pluggar nu, har tagit igen det jag missat och det känns bra! Belönade mig med glass.
Jag älskar glass!

Har även fått veta att min dagmammas operation gick bra, jag blev glad. Hennes dotter gick i min text-klass på gymnasiet, gillar henne SKARPT!

I kväll blir det att vänta på kärleken via msn, mer om detta kommer...tro mig!
Ska väl försöka läsa en bok med... men får se hur det blir med det! ;)


//Emma the muffin.
Helen och Jag

Kommentarer
Postat av: Josefine

Stor lägenhet för att vara en etta, trots allt. Lycka till med flytten! :)
<3

2007-09-17 @ 18:26:27
Postat av: Martin

Hör av dig när du vet när du flyttar, så kommer jag ^^.

2007-09-17 @ 18:30:50
Postat av: Anonym

Nu har jag också en blogg :)

2008-01-17 @ 19:04:36
Postat av: Anonym

och jag trodde då i min yviga naivitet att namnet jag velt skulle komma fram i "postat av" fältet som en länk till min blogg, men icke. sådan teknikaliteter fanns det visst inte!

sekasorto.blogg.se iaf. så då kan du nog räkna ut vem det är :)

2008-01-17 @ 19:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0