Trädgård is the shit!

Skolans jobbigaste dag hittills!
Tre föreläsningar på raken, i Folkan, svettigt, kvavt och äckligt! Sista föreläsnigen stod jag inte ut med, gick efter 30 minuter, tvingade med mig Helen. Hon var inte så svår att tvinga, haha. Vi gick ner och fikade på Viskan. Mysigt och gott!
Det gick sådär i studiegruppen, man hade direkt inget att diskutera...

Pappa kom hit idag.
Vi var på net on net, köpte en damsugare och en vattenkokare! - tack pappa!
En metallic-blå, utan påse...det är typ en liten hink på, ganska sött. Och den funkar fint, har redan provkört den lite i kväll men ska seriösköra den i morgon hade jag tänkt.
Vi åt mat från kinarestaurangen mittemot mig, gott! Men fick massa mat över så nu har jag mat för hela veckan... lite tråkigt med samma mat kanske, men gratis är gott! Och jag slipper ju laga.
Vi åkte lite bil med, körde förbi dit jag ska flytta...
Var och snokade lite i trappuppgången och sådär. Så gick vi runt och ut på andra sidan huset där min "balkong" skulle varit. Men vi insåg snabbt att jag ska ha trädgård! Haha!
Åh, jag vill flytta NU!

Annars har jag mått lite skummt idag, är ledsen men glad, arg fast inte, ja...ni förstår säkert.
En sådan där halvgrå dag...

Och jag vill veta att du lever, maila tack.

Det är inte lätt att vara liten när världen är stor!
//Emma - almost muffin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0