1 och 2

Jag sitter här och väntar på att hockeyn ska börja, eller att Lisa ska komma.. för jag vet inte vilket som kommer att ske först.
Idag har varit en otroligt seg dag... natten blev sömnlös och jag fick ringa till min VFU och säga att jag kom senare.
Huvut höll på att sprängas och tarmarna var på väg ut genom naveln. mindre mysigt!

Idag har jag mest gått omkring med två tankar som inte vill försvinna.
1. Linnéa min yllestrumpa. Jag saknar dig så jag tror jag dör!
Ses vi inte snart kommer jag inte palla! Kom och bo hos mig, under min säng...där du hör hemma! Du är alldeles för långt borta nu och framtiden är oviss.
Du är den bästa jag vet!

2. Sjukhus.
JAG VILL INTE, JAG VILL INTE, JAG VILL INTEEE!!
Jag vill inte... jag orkar inte. Tänk om det är dåligt igen? Jag mår bättre av att inte veta... eller?
Jag har i alla fall fått en tid... ska försöka ta ett blodprov innan dess... annars skjuter jag upp det ännu mer. Tänk om mamma kunde komma för de där 20 minutrarna som det tar? Det skulle hjälpa så mycket!
Jag vill inte gå dit.. vill inte ha ont...vill inte veta!

Okej, jag tror inte att det är dåligt, men tänk om det är det?! Vad fan ska jag göra då? Jag orkar inte gå igenom allt igen, och ingen...

Någon som kan följa med och hålla min hand?

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart jag kan följa med om du vill ha sällskap!!! bara att säja till!

2008-04-09 @ 19:30:31
Postat av: Josefine

Usch. Jag gillar inte när du är dålig... Och speciellt inte att vara på så långt avstånd då... :( Massa kramar!

2008-04-09 @ 20:16:08
URL: http://humsibum.blogg.se/
Postat av: Justine

Jag kommer hålla din hand i alla väder, vad som än sker. Det hoppas jag att du vet.

2008-04-10 @ 17:26:35
URL: http://retrobyjustine.blogspot.com
Postat av: helen

nej nej! ingen tatoo, mest bara svammel! haha

2008-04-13 @ 22:10:12
URL: http://helelala.blogg.se
Postat av: Kaos

Min Emma! Jag vill komma och bo under din säng! Ge mig ett jobb i Borås så kommer jag :)

Och dumma dumma att man inte får prata i telefon på sjukhuset!

2008-04-22 @ 23:10:13
URL: http://sekasorto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0