Bästedagen!

Dagen började med att läsa 8 sms.

Sedan sov jag två timmar till för att verkligen njuta av Min dag!
Jag gick upp runt 11-11.30 och åt god frukost i lugn och ro framför tv:n och bara hade det gött!
Sedan satte jag igång datorn och skrev lite på portfolion, fick för mig att den skulle lämnas in nu i veckan så fick lite panik! Men det var nästa vecka, som tur var!
Sedan städa jag undan lite, bäddade, bakade kladdkaka och lagade mat.

Sms:en fortsatte att rulla in samtidigt som jag försökte få någon koll på vilka som skulle komma hit och säga grattis irl...
Kajsa, Robin och Seb kom först. Ganska långt där efter smög sig Denise och Justine in i mitt kök och börja sjunga! Så söta är ni! Tack för allt!
Helen kom efter en stund, och Frida med! Mycket roligt att ni ville komma och fira!

Senare på kvällen så åkte vi till Gånghester och kollade på fotboll, haha och efter det blev det bio - ps. I love you.
Så bra var den! Inte ett öga tort...


Tack alla som förgyllt min dag...!
Nu är jag mitt emellan födseln och 40! ;)
Systemet i morgon!

Kommentarer
Postat av: Denise

härligt att du fick en sån bra dag! =)
fantastisk smarrig kladdkaka, snygga fotbollskillar och en underbar mooovie! =)

2008-04-29 @ 13:10:54
Postat av: Justine

Jag tackar och bockar! Mycket goooooooood kaka ja! =)

I Lööv the movie, and you! =)

2008-04-29 @ 18:58:43
URL: http://retrobyjustine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0