Födelsedagskvartetten

I fredags hade jag, Sara, Helen och Malin födelsedagsfest på kulan.
Sjukt kul och mycket trevliga människor som kom dit!
Mycket nöjd!

Jag och Justine körde lite partytrick, as always ;)

Tack alla för en kuuul kväll/natt och fina paket!


Lördag var det FFF - Fritt Fall Frida.. eller som det egentligen hette, FestFöreningsFest
Det var kul, vi lekte lekar och tävlade då mot alla de andra festföreningarna!
Dock var sittningen ingen höjdare men den tog jag ändå inte så stor del av eftersom jag tog hand om en inte så pigg liten flicka... och nej lilla vän, få inte dåligt sammvete och skämms inte, det var ju inte bara ditt fel lilla gumman!
Körde hem henne när hon piggnat till någorlunda.
Tillbaka på skolan och festen fortsatte ett tag till... sedan va vi trötta allihopa och jag va lite fyllechaffis för Anna och Maria och två av deras vänner, de bodde ju ändå åt samma håll!

Nu kommer snart la familla och jag måste städa klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0