sammanbrott.

äntligen funkar bloggen

I går hade jag ett sjukt stort sammanbrott med mamma i telefon... allt har svämat över i mitt liv och nu orkade jag inte mer så ringde, mamma sa de magiska orden "hur är det?" och jag ville verkligen säga bra, men jag började gråta i stället.
Så grät jag några timmar och skrek på mammsen lite...sedan blev det i alla fall lite lättare att andas igen.

Men nu är det mycket att ta tag i... mitt liv måste bli bättre.
  • allergier, vilket troligtvis betyder att jag måste göra mig av med min plutt
  • ny kurs som just nu verkar fullkomligt omöjlig att klara
  • omtentor
  • jaga den jäveln som rättade min Essä som kan säga VAD det är som gör att jag inte fått G
  • självförtroende/självkänsla
  • motivation
  • vänskap, den finns men vad betyder den?
  • planering

Nu ska jag isolera mig för att kunna plugga utan att tänka iväg på andra håll...

Kommentarer
Postat av: Justine

Okej jag har ändrat mig om det där om Chalmers, vi kan väl vara vänner ändå då... hhii =) Du å jag twin!

2008-04-02 @ 18:42:22
URL: http://retrobyjustine.blogspot.com
Postat av: Josefine

Naw måste du göra dig av me din hårboll.. :( Usch.

2008-04-02 @ 20:32:49
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0