Sjukhuset

Idag har jag för första gången varit på SÄS - Södra Älvsborgs Sjukhus.
Det var rätt snyggt där inne men det hjälpte inte mitt lidande.

Fick sitta i 25 minuter och vänta på att få komma in... då började jag tänka.
För att sitta där och se en efter en gå in och jag vet vad som händer, och vad som kommer hända mig, är inte en upplyftande tanke.
Så när det var min tur kändes det som om att jag redan tagit sänka en 10 gånger och jag höll på att svimma.
När sjukskötyerskan drog åt det där bandet fick jag panik.
Tårarna bara sprutade och jag snyftade fram ett "Vänta... jag vill inte".

Det blev en gråt/panik/ångest paus på typ 20 minuter innan det hela resulterade i att hon stack 2 gånger i fingret i stället och satt där och pressade ut bloddropparna. Vilket inte heller är så bra, proven blir sämmre och det blöder länge efteråt.

Nu kan jag inte skriva mer om detta, då svimmar jag nog igen.

Kommentarer
Postat av: helen

bra att du gick dit iaf:D emmsan ska ju va friisk!! ses snart nu :D

2008-04-23 @ 13:18:49
Postat av: Kaos

Åh, lilla vännen! Men nu är det gjort!Bra jobbat!

2008-04-23 @ 16:28:37
URL: http://sekasorto.blogg.se
Postat av: Josefine

Hoppas du slippar det på lång tid framöver. Du blev iaf inte våldsam den här gången hoppas jag ;) Och tänk om stället hade hetat SÅS, hihi

2008-04-23 @ 20:25:58
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0