Äventyr

Ja käre värld ni ska bara veta allt som hänt denna helg!
Tänker då rakt inte skriva allt, det hinns inte med, men jag kan kortfatta det i att jag har fått tre nya blåmärken, rivsår på benen, en svullen fotled, skoskav och fantastiska minnen!

Haha nej, lite mer än så ska jag allt berätta:
Fredagen var det Depom som hade hand om puben, sjukt skoj bakom bardisken och runt omkring på dansgolvet, även i bilen med rally-Frida!
Lördag blev det förfest och utgång tillsammans med Lisa, tappade bort henne på Harrys men hade ju mina andra tjejer där! Fantastiskt kul, trots att jag lärt mig att Frida INTE längre går att lite på i baren, haha. Hon fick dock jobb, och napp..! Natten mellan lördag och söndag spenderade jag i Fridas lägenhet, utan Frida... mycket snällt, hade inte kunnat ta mig hela vägen hem...

Snyggast i Borre i lördags


Kommentarer
Postat av: matildiiiis

Awww, det kunde ju varit jag som tagit bilden kunde man ju önskat... jag hade hellre fotat dig på fredagarna. kom till norrköping och gör min dag imorn.. orkar inte.

2008-09-04 @ 22:18:34
URL: http://greenapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0