Lucia

I går var det Lucia.
Det var nog tredje året i hela mitt liv som jag inte gick någon form av Luciatåg.
Det suger!
Men firade gött med Depom, invigning för de "nya"! Mycket roligt! Tack alla för en bra dag/kväll!
Fast ni anar inte hur sjukt tomt det var i min lägenhet utan Honom! Trodde aldrig att man kunde känna sig så liten och ensam i en etta!

Sitter nu här och degar i min säng, hade tänkt mig en heldag i soffan men eftersom jag inte har någon soffa längre blir det till att verkligen sunka ihop och ligga sängen i stället!
Fast det är otroligt välbehövt. Jag tror faktiskt att jag har överansträngt mig efter operationen nu de sista dagarna, det känns inte alls lika bra som innan och ibland kan det göra riktigt ont när man gör något.
Mina ärr kliar som jag vet inte vad och jag tror att det lilla har blivit lite inflamerat så ska nog ringa min läkare i morgon om det inte gått över.

I morgon har jag dessutom ett litteraturseminarium jag inte läst boken till, så skiter i första föreläsningen och hänger på biblioteket. Måste även hämta ut min VFU uppg. som tydligen inte är godkänd, bajs.
Och fixa ny kod till min "blipp" så jag kan komma in i skolan när jag vill...
Och så ska vi träffa bo-värden och skriva på massa papper och få alla nycklar! Vi får en nyckel idag, ska bli sjukt kul att smyga dit och kolla hur det ser ut när det är tomt! Längtar så till nästa helg och flytten! Målaren ringde mig i fredags med och de kommer att tapetsera och fixa nu i veckan innan vi flyttar in, TOPPEN!
En sak jag kom på är att vi nog inte har någon el i lägenheten eftersom vi "beställde" till den 19/12 och det inte var el där när vi var och kollade på den eftersom de som bott där nu inte betalat räkningarna... så hur tusan har de städat egentligen? Kan man verkligen godkänna en flyttstädning utan dammsugning? Hum.. jag är tveksam över detta!!

Nej, nu blir det till att packa ner lite grejer i kartonger och röjja undan lite kläder som ligger överallt... Och jag måste nog skriva lite på min portfolio med, suck. Jag gillar inte alla måsten. Jag vill göra portfolion som jag gjort innan! Inte med ännu fler krav och måsten. Suck.

Ha en trevlig tredje advent!

Kommentarer
Postat av: Justine

Morr.. orkar inte med portfolio...

2008-12-14 @ 16:45:21
Postat av: Anonym

Un ami pour la vie, j'ai trouvé en vous. Gorgeous mignon et doux. T'aimer

2008-12-14 @ 20:53:20
Postat av: Jonna

Un ami pour la vie, j'ai trouvé en vous. Gorgeous mignon et doux. T'aimer (Glömde visst namn c(= )

2008-12-14 @ 20:54:02
URL: http://sadblueeyes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0