Fallen.

Om jag skulle få välja, skulle jag alltid ha besök.
Man blir trevlig och känner sig uppskattad.

Frukost idag blev, pga ett otorligt sug i går, scones. De blev dock inte helt kanon... inte riktigt färdiga lixom. Men det som var färdigt på dem va mycket smaskiga.
Vi var ute och gick en stund i snöandet nyss, mys mys.

En liten tanke från idag är att man borde ta tag i sitt liv, plugga och slita, så man kan åka på team-lägret i påsk. Jag vill verkligen!
Behöver det med tror jag...
... fallit har jag gjort.
Långt bort, känns det som... Jag hade ju ork och topp efter team över nyår, höll ju ett tag men när man inte ber eller läser regelbundet så blir det inte som det var... som det är.
Jag borde vara mer tacksam, gladare i anden, men jag glömmer lixom bort...


Nej. Fy.

Men i kväll blir det Mellis-mys här i min lya! Sara och Oscar kommer, kanske Malin och Danne med, och kanske Lisa. Ska bli trevligt!
Hoppas det är några bra låtar idag, och att det är rätt låtar som går vidare! Ingen himmla snubbe Christer Sjögren, FY tusan! Honom tycker jag inte om!

Polisskolan snart med, vi ska kolla! Lätt!

Dags att vara trevlig igen, adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0