Finfint!

Det trodde du inte va!?

Den hämska, komersiella dagen är över, så nu dröjer det ett åt till innan jag behöver dissa alla hjärtan och rosor och nallar och allt som nu säljs.
Dagen var faktiskt helt ok, hade sy-mys med nårra i klassen! Justine hade bakat en god tigerkaka med jordgubbsglasyr! Jag sydde om ett par jeans till en kjol. Justine försökte virka den lille spjuvern! Oj så söt du är vännen! Hon började om 3 gånger innan det gick bra, hihi.

Och min Emelie ringde idag! TACK! Jag blev så glad!
Saknar dig så sjukt mycket, snart dags för dig att besöka min håla!
<3

På kvällen bar det iväg till videomix för att träffa Sara och Oscar!
Hyrde "Ett öga rött" för Sara ska ha litt.sem. på den... men vi såg den aldrig.
För efter maten, plankstek, var det några störda barn som kastade ägg på fönstrena och bankade på dörren, så vi ringde polisen... och oj vilket pådrag det blev när de kom dit! Man såg hur de flydde mellan husen! Illa.
Vi hade en liten diskussion jag, Sara och Oscar om hur de tänker, och vad föräldrarna gör... och vad de skulle gjort om de visste vad barnen gjorde.
Så lärde jag dem "Kalmar" ett korstspel... vi spelade ett tag sedan var det dags för mig att gå hem.

Idag hade vi Tovning i skolan, skojjskojj!
Tovade massa olika småsaker, bland annat maskar, en nåldyna, en boll och en groda.
Vi ska tova med barnen på praktiken nästa vecka, kommer bli intressant!

Har städat och fixat idag med, Micke och en av hans kompisar kommer hit och ska sova här i natt. Ttrevligt värre!
Det ska bli kul att träffa honom igen!

Godis-dag idag! Inte ätit på över en vecka, mumma!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, de små skitungarna får skylla sig själa om de kastar saker på fönstrena! Ha det bra :)

2008-02-16 @ 13:22:54
URL: http://foos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0