Kvällsgäster

Well well...
Idag har jag jobbat lite! Mycket trevlgt!

Sedan kom Denise och Justine hit, ännu trevligare!
Vi åt kvälle - fruktsallad, glass och kolasås bjöd jag de små liven på... mumms.
De gillar inte min lägenhet, den är för kall, så ska ringa och klaga hos bo-värden... Måste ju kunna få ha över 20 grader i alla fall!
Vi kollade Gossipgirl, Justine spelade lite bas, vi kollade på lite kort... ja, en mycket lugn och trevlig kväll!
Jag och Justine har bestämt oss för att tatuera oss med, vi ska bara kolla upp motiv, sedan finns det inget att tveka på längre!
Spännande!

Nej nu ska jag äta glass och krypa till sängs!

Kommentarer
Postat av: I.Löv. Kolasås

Jag tackar diiiig! Mycket trevlig kväll! Ser framemot tatueringarna! Och morgondagens symöte!

2008-02-13 @ 22:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0