Nojjig

Vattkoppor
    Vattkoppor räknas till de klassiska barnsjukdomarna och är mycket vanlig. Barnet får vätskefyllda blåsor, främst på bålen och i ansiktet. Sjukdomen brukar gå över på ungefär en vecka. Vattkoppor orsakas av ett virus som är mycket smittsamt och sprids i luften när man hostar, nyser och andas.

Hej nojjigast i världen!
Jag har feber, det kliar över hela kroppen och mina händer är kallsvettiga.
Härligast av allt är att det gick vattkoppor på förskolan där jag haft VFU denna vecka...
Fast jag vet ju inte om jag kan få det, kan ju ha blivit imun när jag fått så mycket olika dropp och sådant, vi hoppas på det jag och mamma i alla fall! Men så särskillt bra mår jag ju inte.

På tal om dropp har jag fått brev från länsförsäkringar och de vill att jag ringer dem angåenge utredning om min ITP, skulle va najs att få lite money!
Det är jag värd efter mitt komplicerade liv!





Jag känner mig för övrigt fortfarande som en sjukt oälskad person som inte förstår varför hon inte kan vara något flickväns-material för någon.

Kommentarer
Postat av: Justine

Hade jag varit man hade du varit det mest självklara flickväns-materialet i världen! Så det så!

2008-02-11 @ 14:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0