Det blir fräscht till helgen!

Oh man!
Jag är så sjukligt mätt!
Kvällens mål blev Våfflor... sjukt gott men jag tror jag åt för myket. Så nu ligger jag i sängen med datorn i knät och slökollar på fotboll....
...såg ni handbollen idag föresten!? Ojojoj! Jag höll på att dö!
Roligast av allt var att en av grannarna satt och skrek:
- fan i helvette han filmade ju! Dommarn är du blind!? Döm rätt nu för fasen det hänger ju på liv och död!

Hihi, det gjorde min dag!

Nått annat som gjort min dag är att de kommer hit och tapetserar i morgon! AS gött!
Skulle fått vänta till sista veckan i mars, men de fick återbud så de tog mig i stället, lycka lycka!
Men jag kan inte få ner hatthyllan... undrar om jag måste det eller om de gör det, får be dem om hjälp.
Måste dock gå upp rätt tidigt i morgon så jag hinner med allt jag inte orkade idag...

Kollade lite aftonbladet och expressen nyss, hittade denna nyhet om en gris... Lite läskig tycker jag!

Well... nu ska jag fixa

Kommentarer
Postat av: Josefine

Omg vilken läskig gris. Nu kommer jag drömma mardrömmar!

2008-01-24 @ 07:01:55
URL: http://humsibum.blogg.se/
Postat av: Sara

HIHI!!! Den girsen har jag sett några gånger innan å jag skrattar lika mycket varje gång...HAHAHA...så söt:D

2008-01-24 @ 08:39:54
URL: http://www.oscarleander.blogg.se
Postat av: Justine

så spännande handbollen var! grattis sverige!

2008-01-24 @ 10:20:50
Postat av: Kaos

Naaaajs! Hoppas det blir snyggt nu då!

2008-01-24 @ 14:53:58
URL: http://sekasorto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0