Flyttexperten

Yes!
Idag efter examinationen i skolan, som förövrigt gick ganska bra, så begav jag mig till Bovärdskontoret och hämtade hem tapetpärmen.
Min favorittapet (som jag har som bakgrund här på bloggen) såg irl förjävlig ut! Typ brun-röd kaos... riktigt illa.
Så fick tänka om...
...ringde mamma i panik och hon bara skrattade åt mig! haha.
Frågade typ ALLA vad de tyckte och ingen ville bestämma åt mig! Elaka människor som är mina "vänner"! =)

Senare, när paniken lagt sig och ångesten kom, så gick jag hem till min Helen. Hon flyttar till Kulan i helgen och överger mig och Hässle, dumma dig!
När jag kom hem till henne höll hon på att bli tokig på allt hon hade som hon inte skulle få plats med i nya lyan... så jag hjälpte henne. Nästan tvingade henne att packa ner saker och att sortera och slänga... börjar bli som min mamma!
Men jag är ju ganska bra på att flytta nu... har ju gjort det en del på sista tiden!
Sedan gick vi och slängde skräp 00.05 och jag gick hemmåt.

När jag kom hem ringde jag Martin.
Dig kan man lita på! Saknar dig, men du kommer ju snart hit... det är bra! Då ska jag bli bortskämmd!

Nu har jag städat en massa, bovärden kommer hit i morgon och ska ta upp beställningen på taperna och kolla så att besiktningen stämmer eller om jag hittat något mer fel, så det måste ju se bra ut!
Så, klockan blev visst en del!
Men icke ska jag sova, jag har ju laddat ner Trolltider (ni vet den gammla julkalendern!) och ska kolla första avsnitet (minst) innan jag ska sova!

God natt världen.

Kommentarer
Postat av: helen

världens bästa flytthjälp!! tack tack :D

2008-01-11 @ 14:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0