Sjukt dålig dag.

I morse vaknade jag av att klockan ringde kl 9:45.
Dags att gå till tvättstugan och slänga på tvätt... mycket tvätt var det idag men tänkte jag skulle hinna med allt.
Efter första maskinen och jag skulle slänga in handdukarna i torktummlaren...
... och den vägrar starta.
Jag blev måttligt irriterad och började trycka på alla knappar, men inget hände.
Så jag hände in allt i torkskåpet, men det blev ju snabbt fullt, eftersom jag skulle tvätta massa lakan med.

Gick tillbaka in och åt frukost.

Gick ut i tvättstugan och fixade... insåg att det aldrig skulle få plats med mera saker i torkskåpet så tog in alla lakan och handdukar och hängde upp dem över hela lägenheten. Så nu är det trosor lakan och strumpor överallt typ... finns inget ställe där det INTE hönger något på tork.
Sedan åt jag med, kokade potatis och gjorde potatismos och stekte några köttbullar med. Kände mig sjukt duktig.

Satte mig och pluggade ett tag...
Fick panik på hela världen och var jättesur och ledsen några timmar innan jag fick ångest över att jag surade...
Pratade med Martin ett tag, gött var det...även om jag surade mest. Han skulle åka och klippa sig, spännande! Han var välldigt nervös dock... men jag tror det kommer bli snyggt!
Skolan ställer till massa problem, men jag hoppas att jag kommer att lösa det snart...!

Sitter på msn nu... saknar alla så mycket!!
Och min Nilléa räddade min dag!
Saknar dig lillstrumpa...


För övrigt så kanske jag har alldeles för mycket att tänka på... och ska sluta skriva ner alla jobbiga saker här, för det hjälper inte.




Åååh... jag behöver kärlek och jag behöver det nu!
<3


Kommentarer
Postat av: Justine

Hej Emma! Jag har hittat din blogg!! Superkul att läsa! Ser framemot att lära känna dig mer nu när vi ska börja i samma "klass"!

Hässle rules! =)

Kram J

2008-01-16 @ 17:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0