Stormen på väg?

Sara och Oscar, mina pålitliga familjemedlemmar, har idag varit här och underhållt mig och sett till att jag fått i mig mat... hihi. Thaigryta, jättegod var den!
Jag shockade oss alla med att ha lite gehör innan, satte först ett E sedan ett A, rätt otippat men sjukt bra!!
De åkte hemmåt för kanske 40 minuter sedan och jag har nu hamnat i sängen.

I morgon ska jag försöka ta mig till Jönneköping.
Ja, försöka är ordet... det ska ju nämmligen vara storm här i morgon och de sa på nyheterna att de inte tyckte man skulle vara utomhus i morgon och att man inte skulle ut och resa. Lyckat!

Fadderträff är det i morgon med! Ska bli jättekul men det känns lite stressat på något sätt... kanske för att jag typ inte vet något.
Ska skicka iväg ett mail till Ida nu och be henne skicka all info till mig för jag har nog uppgett fel adress... skolans siffror förvirrar!

Nu börjar regnet slå hårdare mot mina fönster och allt känns så romantiskt!
Tänk om du vart här nu... Åh...
Tända ljus och storm, kan ju inte bli mer romantiskt! Helt fantastiskt.

Nej, ska drömma om dig nu i stället för att sitta här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0