Välsignad söndag

I dag vaknade jag och var otroligt seg.
Martin drog en djup snarknings-suck i soffan och jag kom på varför klockan ringde.
Vi hade ju tänkt bege oss till Korskyrkan för att gå på gudstjänst.

Lite bråttom i slutet av frukosten men vi hann innanför dörrarna i kyrkan innan det började.
Och vilken bra gudstjänst det var!
Pratade om Fader, ateister, kärlek, bön och mycket annat som berörde!
Tillbaka till det om ateister... alla de stora ateisterna hade dåliga fårhållanden med sina pappor, vilket han som predikade hade en teori om att det var anledningen till att de inte trodde på Gud, vår Fader.
Och att Gud älskar alla, är en fadersgestalt... förstår ni?

Efter gudstjänsten åkte vi lite snabbt till knalleland, jag köpte spån till Noah, en shaker, ett yatzy, en påse med juleskumm och en kam.
Så drog vi hemmåt för att äta våfflor! GOTT. Spelade en omgång yatzy, Martin vann... typiskt. Sedan drog han sig hem och jag satte igång med min essä.
Det går verkligen inte bra med den... jag förstår inte vad det är de vill att jag ska skriva!
Har lite panik... borde börjat tidigare!

Kollade Hitta Nemo på 1an med! Den är ju för härlig!

Nej, nu har jag ångest.. tror jag ska ut och gå en liten sväng innan jag försöker skriva mer på essän.

Är för övrigt på ganska bra humör idag... eller, jag tror det i alla fall. Känner mig lite neutral.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är på bra humör för att världens bästa Josie kommer till stan imon! Haha.

2008-01-13 @ 22:53:47
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0