If I was a rich girl...

Vår weekend till Danmark var helt fantastiskt härlig, massa slapp och sol, underbart.
Ett litet urval av bilder finns på min bilddagbok så kolla där... tog över 200 men vill du se alla dem får vi boka tid, haha!

Jahaja! Då har man fått jobb för hela sommaren...!
Var på intervju i måndags (i går) och började med utbildningen idag! Ska sälja maskiner, haha! Men nu kommer jag inte kunna görs alls mycket kul, men det kan jag i höst... och nästa sommar, i stället!
Några speciella saker pengarna ska gå till:
  • Tatueringen
  • England
  • Toppensommar år 2009

Vill ni träffas så får det bli tidig morgon eller sen kväll..!

Nu ska jag återgå till fotbollen...
Heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: Soph

Nice att sälja maskiner :D haha

2008-06-11 @ 06:27:13
URL: http://soph.se/
Postat av: Kaos

Kul att du fick jobbet!!!

Men jobbigt på ett sätt med... Jag ska också jobba typ hela sommaren... det känns bra men tråkigt på samma gång.

2008-06-11 @ 12:01:19
URL: http://sekasorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0