Lyckodag

Idag är en sann lyckodag!

Solen skiner och fåglarna kvittrar utanför, balkongdörren står på vid gavel och släpper in härliga sommarvindar. Helt fantastiskt väder och mitt humör är  sjukt mycket bättre idag än vad det var i går, förlåt alla som utsattes för mig och min ilska.
Helt fantastiska nyheter har jag fått idag med, G på tentan och på essän! LYCKA! Och lämnade ju in portfolion idag med, så nu är det bara det didaktiska ställningstagandet kvar som ska lämnas in på måndag och min observationsrapport ska jag försöka skicka iväg i kväll.
Känner mig duktig och inspirerad så det ska nog klaras av!

Idag var klassen VIP på textilhögskolans examensutställning och den var naaajs! Mycket knasigt och mycket vackert!

Nu ska jag tvätta i badkaret lite, tvättstugsmonitorn (tvättstugan här är elektronisk och styrs via dator och kort med chip) verkar va sur och funkar inte... och i morgon bär det ju av till grannlandet Danmark!

Smell you later!
             ♥

Kommentarer
Postat av: Justine

Vi är bäst, ingen protest!



Ha det härligt i Danmark nu!



Jag ringer dig när jag kommit hem från USA =)



Puss

2008-06-04 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0