Solkräm + Sand = Jobbigt

Man kunde ju tro att jag va frisk och det var nemas problemas, men där hade man fel!
Mina blodsvar med förhöjda värden ska nu skickas till en Hormonspeciallist vad det nu kan innebära har jag ingen aning om, men fler blodprov lär det la bli.. jippis.

Grattis Tussen som klarade tentan! Stolt över dig... även om det var på marginalen!

Gårdagen spenderades till större del med Emelie på vätterstranden! As gött men solkräm + sandstrand får mig att tappa förståndet på något sätt... jag hade verkligen sand överallt innan vi kom därifrån och satte oss på piren för att steka lite till och äta glass. Vi hamnade (såklart) på indiska med! Love it!
Mycket trevlig dag som ev. kommer att upprepas på måndag innan min babe åker till Grekland!
Hoppashoppas!


Jag är förresten färdig med min Portfolio nu (den ska lämmnas in i morgon) och har gått över till det Didaktiska ställningstagandet, men har inte riktigt kommit igång ännu, svårt det där!
Snart åker jag tillbaka till Borås, jobba i em. ska bli mysigt! Saknar mina små ungar! I morgon är det sista dagen, vi ska på vernisage och lite allt möjligt, ska bli riktigt kul!
Men jag verkar dock inte hinna hem till Linnéas bal... och jag är förbannad på swebuss för de dåliga tiderna! Arg.

Torsdag åker jag, mamma och syster till Danmark, ska bli gött att åka på semester lite!
Nu ska jag försöka söka jobb igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0