Torsdag.

Bullen i ugnen var eventuellt en semla, eller ja en Selma..!
Sött.

Jobbsökande igen, känns som en lättnad på ett sätt men förjävligt på ett annat... nu får vi se vad som händer med mitt liv. Klarar i alla fall att betala mina räkningar, vilket är ett plus, så jag är ju inte så orolig ändå.
Lördag blir att åka ut till stugan, sola, kolla fotbollen och grilla! Göttgött.


Schemat för i morgon blir ungefär:
  1. Vakna
  2. Duscha
  3. Frukost
  4. Jönköping
  5. Laga byxorna
  6. På med fina kläder - frågan är vilka...!?
  7. Köpa blommor
  8. 13.15 utspring Ed
  9. 14.00 utspring Peset
  10. Köpa de sista presenterna...
  11. Till Erik?
  12. Till Helga
  13. Till Martin
  14. Till Sofie
  15. Till Linnéa

Kommentarer
Postat av: Sara

Emmmaaaa!!! jag saknar dig!! när ska vi ses!!

2008-06-13 @ 14:27:00
URL: http://monch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0