Weekend i Danmark

Byebye Sweden och byebye Borre!
Nu åker jag till grannlandet Danmark tillsammans med min mor och min syster.
Vi ska sola, bada, kolla, äta och bara ha det bra tills söndag kväll, väldigt skönt ska det bli!

Vi åker till Grenå nu i kväll och sedan vidare till Ebeltoft och där ska vi bo... längtar!
Systern ringde nyss och de kommer om en halvtimma ungefär!
(så nu måste jag packa klart! haha)

Väl tillbaka i Sverige igen blir det Jönköping för min del... så:
Adjö mina Hässlekvinnor, ha det underbart i USA!
Hirén, ta det lugnt med lammen!
Saris och Oscis, vi ses i Nässjö!

Kommentarer
Postat av: helen

hahahah :P ska försöka

2008-06-05 @ 18:43:48
Postat av: Josefine

Vi måste leka snart igen!

2008-06-09 @ 15:59:11
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0